CLANEK

Brazil Runner´s Flashback: X-Massacre 2012

Punk is not death! Troufám si tvrdit, že každý, kdo zná párty ve vysočanské Kolbence, mi dá za pravdu. Stará vybydlená studená hala ČKD přímo vybízí k uspořádání undergroundové tancovačky. 14. prosince 2012 tam opět pod taktovkou sound systémů Luxor, Cabaret, Defekt & T2B proběhl již 9. ročník předvánočního mejdanu X-Massacre. S mým letitým kamarádem Petrem aka Precise Deviantem jsme kývli na poptávku runningových služeb od pořadatelů a společně jim odvozili veškeré vystupující na výše zmíněnou párty. Jak tato vypečená šichta probíhala, si můžete nyní přečíst...

Když mne poprvé kontaktoval David Hodák s tím, že by potřebovali pomoct s účinkujícími na XM, domníval jsem se, že to bude klasika - tedy maximálně 2 DJs a běžný průběh. Nakonec to dopadlo tak, že mi pořadatelé naposílali veškeré časy letů a setů umělců a já to s kamarádem Petrem odvozil komplet. První přílet byl avizován již na 12. prosince. Z francouzského Marseille má dorazit Pzeko z Capsule Corporation. Letadlo přilítá na čas a my se brzy vítáme na letišti.

X-Massacre 2012

Pzeko nebydlí s ostatními DJs na hotelu, ale vezu jej ke krajanovi Joelovi aka Suburbassovi kousek za Prahu, směr Slapy. Asi 10 minut po opuštění letiště mi Pzeko sděluje, že na něj na letišti čeká ještě přítelkyně Joela Dita, pro kterou se tedy vracíme. Pzeko stále opakuje, že jsem moc přátelský a že mi musí dát nějaký dárek. Nakonec loví v batohu a dostávám originál suvenýr Air France. Pzeko údajně nikdy neodolá vzít si z letadla tuto památku a má již doma pořádnou sbírku.

V den párty, tedy 14.12., se pro nás roztáčí mega kolotoč. Jen dnes 3x na letiště a do hotelu, v noci pendlovat mezi párty a hotelem a zítra další 2 letiště a v neděli zase. Že tohle bude náročné, je mi jasné už teď. Odpadají sice společné večeře, ale technicky a fyzicky je to téměř na pokraji sil. O půl třetí odpoledne čekám na své dnešní první pasažéry, tedy Richie Gee z Barcelony a Sagsag23 z Paříže. Francouzi mají hodinku zpoždění, tak zevlujeme s Richiem na letišti.

Za chvíli jsme ale pohromadě a vyrážíme směr hotel ve Vysočanech.

X-Massacre 2012

Na místě kluky vysazuji, asistuji při ubytovávání, domlouvám si čas odjezdu na párty. Mám asi hodinku volno, tak se zastavuji na žižkovské základně, v klubu Abstrakt, na kafe. Za hodinku už jsem zase na Ruzyni a nakládám další partičku. X-Tao, The Speed Freak a Igneon system. Opět moc fajn týpci.

Zpátky na hotel, asistence na recepci. Volnou hodinku vyplňuji surfováním po netu. S prvními DJs odjíždím na párty. Nebudu nyní popisovat každou cestu hotel - mejdan, jelikož by to zřejmě nebylo až tak zajímavé, ale popíšu vám pár fotek, které jsem v průběhu večera pořídil.

Zde předávám první účinkující Davidovi z Luxoru - Neonlight a Richie G. Venku začíná lehce pršet a mrzne, je pekelně kluzko, tak tak se držíme na nohou.

X-Massacre 2012

Partička v backstage - Pzeko s brýlemi na hlavě relaxuje před svým vystoupením. Tenhle kluk je fakt opravdový party animal!

Ve studené hale pro mě to nejlepší místečko, old schoolová stará kamna v backstage. Místo u kamen se stalo oblíbeným stanovištěm.

VIP rožek. Nevypadá, co? :)

X-Massacre 2012

Tohle je opravdový srdcař - Sparks. Tomu zrušili let ze Štrasburku, sedl do káry a za 10 hodin přijel. Respekt! Na fotce jej srdečně vítá David Hodák.

Na hlavním pódiu opět známá tvář - Bastien coby stage manager. Na fotce mu sekunduje The Speed Freak.

Škoda, že nepřišli lidi, no...

X-Massacre 2012

X-Tao a Sagsag23 s Davidem uprostřed obchodního rozhovoru.

Tohle mne při pohledu kolem vždy rozesmálo!

Jedno z loučení na letišti s francouzskou partičkou.

Musím říct, že to byl fakt hardcore, ale lidi si jej rozhodně užili. Brzy o mně opět uslyšíte!