PARTYINFO
FULL-ON
Datum konání: |
03.12.2004 - pátek |
Místo konání: |
Praha - Malá sportovní hala - Incheba |
DJs: |
Justin Robertson (special techno set), Chris Liberator vs. D.A.V.E. the Drummer (back2back show), Spyro, C-Cile, Joost G, Julie Delorme, warm up by Sonny, Darren Crowley |
Live: |
Blueprint / Surface Records Showcase featuring 2hrs set of James Ruskin & The 65D Maverics |
Info: |
http://www.full-on.cz... |
Popis: |
start 20:00, end 12:00 vstup 280/320/360 CZK + servisní poplatky (shop.techno.cz, ticketstream, ticketpro), 460 CZK na místě |
Line-up: |
20:00-21:30 Darren Crowley 21:30-23:00 Sonny 23:00-00:30 Justin Robertson 00:30-02:30 bluepint/surface records showcase feat 2 hrs set of DJ James Ruskin & 65D Mavericks live 02:30-05:30 Chris Liberator & Dave the Drummer 05:30-07:00 Spyro 07:00-09:00 Julie Delorme 09:00-10:30 C-Cile 10:30-12:00 Joost G |
Dobrovolní záchranáři budou mít své stanoviště přímo v hale, zkušení zdravotníci a lékař budou připraveni návštěvníkům a účastníkům poskytovat základní neodkladnou přednemocniční pomoc. Na místě také bude hasičské asistenční vozidlo s hlídkou zkušených hasičů. Ti budou dohlížet na prevenci vzniku požáru a také v případě potřeby pomáhat záchranářům s transportem pacientů.
Během akce se mohou návštěvníci párty Full-On 2004 obrátit na zdravotníky Sboru dobrovolných záchranářů Praha 18 v případě potřeby telefonicky na čísle 723 623 616, nebo prostřednictvím pracovníků SECURITY, kteří budou přítomni po celém objektu a budou seznámeni s umístěním stanoviště zdravotníků.
O akci bude informována Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy, příjmová pracoviště blízkých nemocnic a operační a informační středisko Hasičského záchranného sboru hl.m. Prahy. Partnerem Záchranného asistenčního týmu SDZ Praha 18 bude již tradičně společnost KONEKTEL Pardubice, která opět poskytne záchranářům a hasičům moderní radiokomunikační techniku.
Díky zodpovědnému přístupu pořadatelské agentury Full-On bude pro návštěvníky v případě úrazu nebo náhlého zhoršení zdravotního stavu zajištěna rychlá a kvalitní první pomoc. Dobrovolní záchranáři SDZ Praha 18 již letos zajišťovali obdobné významné taneční festivaly CosmicTrip a Mácháč.
Autor: Jiří Čermák, SDZ Praha 18 – Letňany
Finální časový line-up
20:00-21:30 Darren Crowley
21:30-23:00 Sonny
23:00-00:30 Justin Robertson
00:30-02:30 bluepint/surface records showcase feat 2 hrs set of DJ James Ruskin & 65D Mavericks live
02:30-05:30 Chris Liberator & Dave the Drummer
05:30-07:00 Spyro
07:00-09:00 Julie Delorme
09:00-10:30 C-Cile
10:30-12:00 Joost G
Pokud si snad nejste jistí, kdo je kdo a co od našich DJ můžete očekávat, pak jejich bia a sety ke stažení jsou k dispozici na webových stránkách full-on.cz.
Jak se k nám dostanete?
Nejste si zcela jisti, jak se do Malé sportovní haly dostanete? Pak na našich stránkách naleznete mapku s vyznačenou cestou (od stanic metra a tramvaje), stejně jako seznam spojů, které jedou k výstavišti v Holešovicích.
a) auto/parkovaní - u výstaviště je placené hlídané parkoviště, pokud se spokojíte s nehlídaným prostorem, pak doporučujeme parkovací místa v ulici Za Elektrárnou a za hotelem Expo
b) MHD - metrem do stanice Nádraží Holešovice, pak pěšky cca 300 metrů nebo tramvají do stanice Výstaviště (www.dp-praha.cz)
c) autobus/vlak - spoje do Prahy, nejbližší nádraží Praha Holešovice (www.vlak.cz)
Vstupenky
Předprodej Ticketstream a Ticketpro do 3.12.2004 19:00 za 350 Kč včetně všech poplatků.
Na místě 399 Kč včetně všech poplatků v pokladně haly od 19:30.
Zvuk
80 kW sound system Noice Control Audio (www.full-on.nl / www.noisecontrolaudio.co.uk)
Světla
120 kW světelný park (www.full-on.nl)
laser & fire show
2x 60 W green laser (www.fireworks.nl)
Dekorace
speciální luminované holanské dekorace včetně 6 metrového pohyblivého robota
Full-on cloths
Na party bude stánek s oblečením značky Full-On, trička zakoupíte v cenách již od 360 Kč.
Na stránkách www.full-on.cz budou průběžně během čtvrtka a pátku uveřejňovány fotky ze stavby a zkoušek světel a laserů!
Dále je připraveno:
bary, fruit bar, chill-out zone, šatna, tekoucí voda, toalety, stánky lightman, techno.cz a xmag, zdravotnická asistenční služba
Hala bude vytápěná horkovždušnými agregáty již od odpoledne, abyste se večer cítili co nejpříjemněji a mohli si party naplno užít.
Pozor! Vylepování plakátů a rozdávání letáků je možné pouze s výslovným souhlasem pořadatele!
Full-On, party naplno!
15 let po tom, co se Chris spojil s Aaromen a Julianem a zformovali DJ crew The Liberators, je Chris stále jednou z nejdůležitějších postav acid technové scény, subkultury, která existuje paralelně s mainstreamovou klubovou scénou. Obě vyšly ze stejných kořenů, parties pořádaných ve strarých skladištích, ale zatímco ta mainstreamová zrodila superkluby na Ibize a Djské superstars, ta druhá zůstala undergroundová, mimo pozornost médií a nikdo se o ní nezajímal. Pak přišel rok 1992 a všechno se změnilo. Underground dal světu rave parties a těch největších v Castlemorton jako Spiral Tribe nebo Bedlam se sjelo více než 20.000 ravařů a původní udergroundová kultura se stala masovou záležitostí, jako nikdy před tím.
Castlemorton byl v každém pohledu zlomovým místem, velikost akcí a jejich mediální zviditelnění donutily britské úřady k podniknutí několika rázných kroků včetně slavné Criminal Justice Bill, což se svém důsledku vedlo k návratu free kultury z venkova zpět do měst. Ta se začala rychle rychle rozvíjet a jejími centry se stala indutriální tovární monstra v různých částech Londýna a dalších velkých bristkých měst. Vše se točilo kolem několika soundsystému, tajných telefonních čísel, tajných lokací a sobotních večerů. Skromné začátky s několikasty navštěvníky přerostly v tisícové navštěvy a na mnoha z těchto akcí vystoupil právě Chris Liberator.
“Mimo víkendu kdy jsem se oženil a odjel na líbánky, jsem hrál každý víkend posledních 11 let a nejméně 3-4 roky před tím, téměř kažý víkend. A pořád mě to baví a mám z toho dobrý pocit“, říká Chris.
“Historie už vymazala některé věci, se kterými byla rave scéna spojována, jako jsou drogy apod., teď se na to už prostě dívají všichni jinak, ale můj pohled se vlastně ani nezměnil,“ pokračuje.
“Tisíce lidí začaly brát extázi a jako následek se dostavila změna v myšlení těchto lidí a jejich vztahu ke společnosti a dneska to vlastně můžeš vidět i na ulici. Například, když se podíváš na kulturu v 80. letech, všechno to bylo o rvačkách. Když jsme šli na punkovej koncert, tak jsme se každý víkend porvali se skinama“, vzpomíná.
“Vím, že hodně z těch lidí, kteří dnes chodí na parties, jsou ve své podstatě grázlové, ale když si vzali Éčko, tak se nějak změnil jejich pohled na svět, stali se mnohem senzitivnějšími. Tahle skutečnost nebyla zdokumentována a ani se o ní vlastně nemluvilo, ale byla to velká změna ve společnosti.“
Tak se dostáváme k historickým základům rave kultury a jejím hudebním kořenům.
“Vem si třeba Kraftwerk; miluju je, chodil jsme na ně už v 80. letech, ale nechápu, proč je ještě dneska kolem nich takovej humbuk, když se budeme bavit o jejich současném vlivu na elektronickou hudbu,“ říká Chris.
“Nebo kapely jako Throbbing Gristle nebo Cabaret Voltaire – kvůli nim jsem se rozhodně o taneční muziku zajímat nezačal. Ačkoliv to někteří tvrdí, pro mě nejsou tím pravým pojítkem k raveové scéně.“
“70. léta byla hrozně prázdná, kromě punku a některých undergroundových disco kapel se na hudební scéně nic zázračného neodehrálo a teď lidé přetřásají 80. léta a vliv kapel jako jsou Depeche Mode. Já tvrdím, že to takhle nebylo; já jsem žil v 80. letech a koupil jsem si téměř každou undergroudovou desku, která v té době vyšla. Ať to byli Mark Stewart & The Mafia nebo Pigbag, Gang Of Four a the Au Pairs; to jsou ty zásadní desky,“ pokračuje.
“Proč se lidé nebaví o kapelách jako The Jam, ty měli No.1 a navíc jejich hudba měla i politický podtext? To všechno zmizelo pod vlivem takových kapel jako DuranDuran a jiných irelevantních elektronických věcí. To pravé electro dneska bývá prostě opomíjeno.“
Rozhovor - ptá se Skrufff (Jonty Skrufff)
Seš jeden z nejznámějších a nejúspěšnějších světových DJs, jak je pro tebe těžké zůstávat v kontaktu se svými hudebními kořeny?
„Mnoho lidí často říká - ‚to je skvělý být DJem a cestovat si po světě‘ – na to jim odpovídám ‚jasně, to je to co děláme každý víkend, ale pořád si najdu čas na to zahrát si na undergroudový party, jako jsou squat parties, kde jsou všichni totalně na hadry‘. Není to vždycky letenka první třídy a vymydlená party, často letím někam, kde vlastně hraju za pár liber. A tohle jsou často ty nejlepší parties s nejlepší atmosférou. Ale hodně času mi zabere práce pro svoje labely. Za posledních několik let jsme se museli všechno sami naučit a často to bylo s velkými problémy, na které jsme narazli.
Kolik labelů vlastně v současnosti kontroluješ?
„Máme dohromady 15 labelů, o které se společně staráme. Já a Aaron (Liberator) děláme prakticky všechno - administrativu, účetnictví, daně, autorská práva, DPH, prostě úplně všechno. Navíc se angažume taky v lisovně desek, což je další kolektivní projekt na kterém děláme s hromadou dalších labelů a s tím je spojená taky distribuce desek. Aby se to celé udrželo v pohybu je někdy opravdu náročné a zabere mi to většinu mého času.“
Dalo by se říct, že společným jmenovatelem vašich labelů je techno?
„Měli jsme taky breakový projekt, ale teď nějakou chvíli není aktivní, měl ho nastarosti Ben, ale po tom se mu narodilo dítě, tak na to neměl tolik času. Děláme na nějakých projektech s Tsyoshi, zaměřených na electroclash. Máme v plánu rozjet další projekty a ne všechno co děláme je techno, ale když to shrnu, tak jo, techno je pro nás to nejdůležitější.“
Jak se díváš na stahování hudby po internetu zdarma a sdílení hudebních souborů?
„No, na jedné straně jsem zastáncem free music a podporuji přístup lidí ke všem možným možným hudebním stylům. Navíc tohle pořádně otřáslo hudební businessem a ten tohle zemětřesení opravdu potřeboval. Tenhle business byl a je hlavně o zneužívání umělců a zákazníků. Tak je to třeba s Cdčky, které jako nový formát nebyly ve své době vlastně potřeba. Velké společnosti se pokusily zbavit vynilů, ale vlastně se jim zas tak moc nepovedlo, protože ty jsou tady dál. Ve své podstatě byli chamtivý a dneska za to platí, protože se právě tahle technologie obrátila proti nim.
Ale na druhou stranu musím přiznat, že mi vadí lidé, kteří nás bezhlavým stahovaním vlastně okrádají. My jsme třeba už úplně dole na žebříčku hudebního průmyslu a když nás lidé obírají, tak mě to fakt sere. Nevadí mi, když si stáhne hudbu někdo, kdo opravdu nemá prostředky k tomu, aby si jí koupil, ale když vydáš nový track a za 5 minut je ke stažení na netu, tak mě to dokáže pořádně vytočit. Ale dokážu se vcítit do pozice lidí, kteří hudbu stahují, taky jsem byl chudý a vím, jaké to je, když si nemůžeš dopřát věci, které bys chtěl, ale nemáš na ně. Hudební pirátství má podle mě své hranice, kdy se dá tolerovat, ale nesmí se z něj stát okrádání ve velkém, to prostě nemám rád. Když si někdo stáhne náš track a nahraje ho hned na nějakou další stránku, tak to podle mého není správné. Existuje hodně free muziky, i naší, podporujeme to a umožňujeme lidem, aby s naší muzikou dál pracovali, tak by to měli ostatní respektovat. Navíc si myslím, že právě naše muzika se dá pořídit opravdu levně.“
Britské úřady zaměřili účinost Criminal Justice Act především na free „warehouse“ parties, jak vlastně hodnotíš současnou free techno scénu?
„Vyvolalo to celkem paniku, policie začala být aktivnější a to především kolem Bristolu, ale ani v Londýně to není lepší. Hodně sound systému bylo zabaveno a policie ukončila násilně parties v neděli ráno. Ale taky musím říct, že hodně parties se stejně koná pravidelně dál a hraje se až do pondělí. Nevím, jestli je to pouze následek téhle nové právní úplravy, ale viděl bych to tak, že se sama policie snaží dostat tuhle scénu pod svojí kontrolu všeobecně.“
Takže v těchto nových zákonech nevidíš pokus o další útok establishmentu na free scénu?
„Nevím, ale myslím, že se tahle scéna stala do jisté míry opravdu paranoidní. Lidé říkají: pořádně s náma zatočí, odposlouchávají nám telefony... ale já myslím, že je to policii sdrečně jedno. Myslím, že i úřady pochopily, že ačkoliv tyhle party nechtěli, tak se pořád konají a konat budou. Jenom je chtějí „umravnit“ aby se nekonaly v obytných čvtrtích nebo na parkovišti komerčního festivalu, kde to pak vede k různým nepříjemnostem. Takže udělali zákon, kterým to snad budou moci nějak regulovat. Pokud ale děláš party někde ve skladišti na konci světa, tak si myslím, že je jim to u prdele. Pokud si teda nebudou stěžovat sousedi, že je tam bordel, pak potřebují nějaký účinný nástroj, který mohou použít k zastavení takové party. To je jako party v Cardenu, lidi co tam bydlí, si neustále stěžovali na hluk a právě proti takovým parties teď mohou zasáhnout. Ale takhle to vlastně dělali už po mnoho let. Sound systémy si na to už zvykly, že pokud bude hudba příliž hlasitá, tak na sebe přivolají policii a ta jim může zabavit aparaturu.“
Takže zůstáváš optimistou?
„No, kdo ví, situace se může rychle změnit. Mají teď zákon a mohou ho kdykoliv použít, ale podobný už měli od roku 1994, kdy vstoupil v platnost Criminal Justice Bill. Ale myslím, že ho nebudou aplikovat příliž často, stejně jako je tomu u jiných zákonů a jejich porušení. Ber to takhle. Když budeš kouřit jointa na ulici, tak tě taky nikdo nezatkne, pokud se nějaký polda opravdu nevytočí. Je prostě plno takových zákonů, u kterých to policie přehlíží, protože by to jinak pro ně byla hrozná pruda. Jasně, mimo Londýn je to poněkud ostřejší.“
Byl si na mnoha parties, kam nakonec vtrhla policie a zastavila jí. Byl jsi často zatčený?
„Ne, na party mě teda nikdy nezatkli. Minimálně 5x jsem byl policií donucen ukončit hudební produkci a to nejen v UK. Popravdě v zahraničí to bylo několikrát mnohem napínavější a nebyla to žádná sranda. A to nejen na velkých parties, ale dokonce v klubech. V Jugoslávii mě dokonce policista fyzicky napadnul a uhodil mě. Praštil mě ze zadu po hlavě, ani jsem nevěděl, odkud ta rána přilítla a já přepadnul přez gramce. Ve Francii zase na jeden z teknivalů přijela policie s puškama. Popravdě s policií je to vlastně celkem v pohodě, chovají se docela v klidu, pouze jednou ve Francii přijeli na Spiral Tribe party s buldozerem. Většinou se s nimi dá v klidu promluvit, než začnou podnikat nějaké další kroky. A pokud se už k nějakým rozhodnou, tak ti nejdřív sdělí, co se bude dít, takže se na to můžeš připravit. Ale jasně, obšas se to semele hodně rychle a bez varování, ale to se mi vždycky porařilo včas zmizet.“
Vzpomínáš si na některý z tvých útěků?
„No na začátku 90. let policie vtrhla na party v Brixtonu, tak jsme prostě zbalili desky a vzali nohy na ramena. Pamatuju se, jak mi pak někdo vyprávěl, že mě viděl běžet po Brixton High Street s gramcem a deskama. Ale takovejch storek je prostě víc. Třeba Aztec, kterej řekl policistům, když k němu přišli – hele, já teď mixuju, přijď za 5 minut. Nemám čas. Největší problém samozřejmě nastane, když ti zabaví soundsystem a nebo když pozatýkají lidi, které vyzvali k ukončení party, ale ti se na to vybodli. Zrovna nedávno v Bristolu pozatýkali hromadu lidí. To se prostě čas o času stane, i tady v Londýně. No a když na to dojde, tak si musíš prostě říct - dneska jsem měl smůlu.“
Pořád jezdíš často hrát do Ameriky?
“Jo, Pořád.”
A co RAVE Act?
„A jéje, tohle tam zničilo free scénu, je to tam úplně na hlavu. Dave Drummer tam teď byl s nějakými lidmi, co se snažili něco oranizovat, ale tam se prostě nedá proti zákonům bojovat tak jednoduše, jako tady. Od té doby co zavedli 911 hodně lidí zjisťuje, že už vlastně nejsou tak svobodní, jak si mysleli, osobně i politicky. A taky, tam se lidi prostě bojí vybočit z řady. Lidi co tam organizovali parties tvrdě narazili na establishment. A navíc není ve Státech ani tak jednoduchý udělat party v klubu, jako to bylo dřív.“
Jak se díváš na underground, co pro tebe to slovo znamená?
„Undergroudová scéna je v každém smyslu o lidech, kteří pro sebe něco dělají a kteří něčemu věří a tím vytváří zase něco dalšího pro ostatní lidi. A to je dobře. Chamtivost a obelhávání jsou špatné a jediný způsob, jak můžeš svůj život udělat lepším, je prostě snažit se ho žít tak, aby lepší byl. Netvrdím, že jsem perfektní, ale prostě se snažím podle toho žít. Snažím se být DJem, který se nastará pouze o to, kolik desek prodal a kolik vydělal.“
FULL-ON, PARTY NAPLNO!
Tvoje jméno se v poslední době objevuje stále častěji na line-upech těch největších domácích akcí. Nebudu zastírat, že je to příjemná změna, když se podaří někomu tak mladému proniknout do celkem uzavřené společnosti našich elitních DJs. Jak se to vlastně někomu z tak malého městečka podaří?
Není to vůbec jednoduchý! Nahrával a posílal jsem demíčka do časopisů, promotérům i majitelům ruzných klubů skoro každých 14 dní... Po nějaké době kdy jsem pomalinku začal sklízet nějaké ty ovace dobrou recenzí nebo dobrým reportem z nějaké akce, se začali neůspěchy pomalu odvracet, a přicházeli první plusy kterých se držím zuby nechty doteď.
Tvoje sety jsou nabité energií a také deskami, které zas tolik lidí nehraje. Kde hledáš inspiraci?
Inspiraci nacházím fakt ve všem co vnímám. V poslední době dost často poslouchám metal, ten mě teď ovlivňuje nejvíc!
A jak si se ke hraní vlastně dostal?
Určitě mě k tomu dostal "chtíč" hrát; to co mě tak přitahovalo! A přitahuje doteď!
V poslední době si prý také začal koketovat s vlastní tvorbou. Takže nějaké plány do budoucna i na poli vydávání vlastních tracků?
Ve tvorbě se ještě stále hledám. Něco málo jsem už udělal, ale nepřipadá mě to ještě natolik dobrý abych to mohl cpát ven.
Připravíš si na Full-On party něco speciálního?
No chtěl bych se představit ve své nejtvrdší podobě!
A na koho se sám nejvíce na Full-On party těšíš? A proč?
Určitě na set Jamese Ruskina a 65D Mavericks. Jejich tvorba mě provázela v mojich začátcích hraní a vlastně provází doteď !
Nějaký vzkaz návštěvníkům party Full-On?
Těšte se a přijďte v hojném počtu! Protože akce Full-On bude fakt rachot na plno!!
FULL-ON, PARTY NAPLNO!
Vstupenky zakoupíte v sítích Ticketstream a Ticketpro, včetně poboček cestovních kanceláří Fischer ČR, Firo Tour ČR a v Hypermarketech Globus. V Praze pak navíc v prodejnách Bontonland Palác Koruna a Centrum Nový Smíchov a samozřejmě v Radost FX CD Shopu. Kompletní seznam prodejních míst naleznete na www.full-on.cz.
Na Full-On party Vás vedle vynikajících DJs čeká také super silný a čistý sound Noise Control Audio o celkové síle větší než 80kW. Unikátní koncepce celého sound systému zajistí nejen skvělé prostorové pokrytí haly, ale také minimální zkreslení zvuku, který není digitálně modulován.
A abyste měli představu, jak je celý systém velký, pak vězte, že všechnu techniku (tedy světla a zvuk) přivezou z Nizozemí dva velké kamiony. A masivní set up si můžete sami prohlédnout z příprav z jiné akce v Holandsku, kterou společnost Full-On.nl technicky zajišťovala.
Dopoledne Vás budou na Full-On bavit další zahraniční DJs se kterými bychom Vás rádi blíže seznámili.
Julie Delorme / CAN / Input Records
Beaty a breaky, hutná bassová linka, pulsující rytmus, který vás strhne. Julie Delorme je HardTek bohyně z Kanady a to všechno vám nabídne ve svých opravdu tvrdých setech, které nesou jasnou pečet její osobnosti. Julie je prostě nekompromisní DJ, a přesto, a nebo právě proto, vždy klade největší důraz na atmosféru, kterou svým setem vytvoří.
Posledních několik let žije opět ve svém rodném Montrealu, kde úspěšně spolupracuje se studii Fictional a Zone 33, respektive s jeho HardTek/Drum’n’Bassovou divizí. Od roku 2003 pak z této spolupráce vzešlo několik vlastních vydaných desek na labelu Voodoo Box (www.zone-33.com).
Ale Julie je také aktivní jako promotér a ve spolupráci s Tekno uskupením Neurotik (www.neurotik.org) organizují parties nejen v Montrealu, ale prakticky po celé Kanadě. Také se podílena pro produkci vůbec prvních dvou kanadských Tekno festivalů, které se konaly v blízkosti Toronta.
Ale Julie se úspěšně prosazuje také v zahraničí, kde mimo Evropu, vystupuje zejména v jižní Americe a patří tam mezi nejpopulárnější Tekno DJs vůbec. Při své poslední návštěvě Venezuely dokonce poskytla interview hlavnímu kanálu venezuelské televize, a to jako první DJ v historii.
Ale než se stala slavnou Tekno DJkou musela Julie ujít dlouhou cestu. Její djská kariéra se nastartovala před 10 lety v Amsterdamu, kde stala členem Radical Rehousing Crew, které se posléze přejmenovalo na Zilch a nyní je aktivní pod značkou Input Records a má hlavní sídlo v Barceloně. Jejich vlastní legendární parties se konaly pod názvy Alien Disco a Sirius Connection a svůj vlastní stan měli několikrát i na nejvyhlášenějším holanském festivalu Dance Valley.
Julie se poté na několik let natrvalo usídlila v Evropě, kde pravielně vystupovala na parties a festivalech a poznávacím znamením byl její 40 let starý vyřazený truck německé armády.
Julie vystoupila dokonce už i u nás v ČR, když přijala pozvání kultovního sound systému Cirkus Alien. A nyní se vrací na party FULL-ON, kde vystoupí v rámci své 6 měsíční tour po Evropě.
Joost G / NL / KX Starter
Je rezidentním DJem na parties DARK FORCE v Nizozemí. Svoji Djskou kariéru nastartovat již před 7 lety, kdy vystupoval převážně na undergroundových parties a festivalech.
Joost vyrostl na tvrdém a ostrém technu, a ačkoliv se v současnosti věnuje i jiným tanečním stylům, vždy jasně rozpoznáte odkud energie, která do Vás proudí, pochází. Jeho sety se vyznačují maximálním nasazením a Joost dokáže své nadšení velmi lehce přenést i na své posluchače. A právě tato schopnost a jeho unikátní styl mu zajistili přední místo mezi holanskými techno DJs a také vystoupení doslova po celé Evropě.
V poslední době se Joost vedle DJingu začal věnovat také vlastní produkci a vystupování se svým live projektem „Mono-Amine“. Většinu času tráví ve studiu, kde pracuje na svých nahrávkách, které vycházejí na holanském nezávislém labelu „KX Starter“.
Sonny / NL
Poprvé si sáhnul na gramofony již před 12 lety. Netrvalo dlouho a klubová scéna ho zcela pohltila. Začínal v holanském klubu REBEL v městě Gouda, kde v té době žil, ale brzy se jeho zájem začal od čistě klubové hudby ubírat více směrem k Acid Technu.
Brzy se stal nedílnou součástí Tekno komunity a začal se věnovat organizování undergroundových parties.
Také dále pracoval na svém stylu, který sám nazívá Exploring Tekno. Jedná se pořádně ostrý nášup, který ale nikdy není pouhým bezmyšlenkovitým výplachem mozku a vždy je pořádně Groovy.
Sonny si během své kariéry zahrál po celé Evropě, jak v klubech, tak na open air festivalech. Jak sám říká, hraje to, co se pro danou situaci a společnost nejvíce hodí. Jeho sety oscilují mezí klasickým klubovým technem až po hardcorové tekno. Díky svým zkušenostem lehce přečte náladu v sále a naservíruje svým posluchačům to, co právě potřebují k tomu, aby se co nejlépe bavili.
Full-On - Party naplno!
JUSTIN ROBERTSON se poprvé u nás představí se svým speciálním techno setem. Zatím ho domácí fanoušci znají pouze v jeho tech-houseové poloze, proto bude to to vystoupení opravdovým bonbónkem či třešníčkou na dortu; podle toho, co vám více chutná. Rozhovor s JUSTINEM Vám ostatně přineseme v nejbližší době, a on sám Vám rozkryje své záměry.
DJ SPYRO získal výsadní postavení, když jsme ho vybrali, jako jediného zástupce domácí taneční scény pro party FULL-ON. Ne nechceme ani v nejmenším hanět kvality ostatních domácích DJs, ale SPYRO je prostě jedinečný! Kdo měl to štěstí, slyšet ho na party, nemůže jinak, než s námi souhlasit. Tento mladý talent ze severních Čech se již skvěle uvedl a dle našeho názoru patří mezi největší domácí techno hvězdy. Ostatně 20.11.04 se můžete přesvědčit sami a poslechnout si jeho set live na radiu EVROPA 2.
V krátkosti vám oba DJs představíme v jejich profilech.
JUSTIN ROBERTSON / UK
Jako jeden z průkopníků new shool, Justin Robertson rozhodně nepotřebuje bližší představování těm, kteří se alespoň okrajově zajímali o dění na taneční scéně během posledních několika let.
Jeho kariéra začala již v roce 1990 a je spojena s Manchesterem a nocí Spice, která si rychle získávala popularitu a stala se jedním z center britského acid house.
Justin se brzy objevoval v nejvyhlášenějších ostrovních klubech jako The Orbit, Cream, Slam nebo Havenly Social. Vedle úspěchů doma se ale jeho skvělá pověst nezadržitelně šírila po celém světě. Přijal rezidenci kultovní noci Bugged Out!, kde se pravidelně setkával s jinou, dnes ústřední postavou britské scény, Dave Clarkem. Nejen s touto nocí se pak také představil po celém světě; od New Yorku po Tokyo, od Švédska po San Francisco, Německo, Francii, Itálii a desítkách dalších zemí. Pokaždé byl jeho styl založený na prolínání techna, house a electro funku přijat s nefalšovaným nadšením.
Jeho krativita dala vzniknou projektu, který pod názvem Lionrock výrazně zabodoval na scéně a na svém kontě má vedle vlastní nepřehlédnutelné torby, také řadu remixů pro hvězdy jako Manic Street Preachers, Happy Mondays, Bjork, New Order, Placebo, Audioweb, Smoke City, A Guy Called Gerald, Erasure nebo The Stereo MC’s. S tímto projektem se také zůčastnil tours s Chemical Brothers nebo kultovními Cocteau Twins.
Mezitím se Justin stal skutečnou hvězdou a dnes patří mezi nejlepší a rozhodně také nejzajímavější britské DJe a producenty. O jeho kvalitách se mohli pravidelně přesvědčit návštěvníci pražského klubu Roxy, kde vystupoval na licencované noci Bugged Out!
Pro tuto návštěvu Prahy si Justin připravil speciální techno set a představí se zde tak v poloze, ve které ho možná neznáte, ale vězte, že je stejně jedinečná a skvělá, jako jsou jeho jiná vystoupení.
DJ SPYRO / CZ
Lukáš Žehra aka DJ Spyro se narodil v severočeském pohraničí, ve městě Hrádek nad Nisou. Již v patnácti letech ho zcela pohltila vlna taneční hudby, které se sám začal brzy aktivně věnovat.
Po prvních seznámeních s technikou DJingu se rozhodl pro styl, který byl nejbližší jeho vnímání světa. Techno se tak již v ranném mládí stalo nedílnou součástí jeho života. V sedmnácti letech si pořizuje první gramofony a začíná doma pilně cvičit a pilovat svou techniku. Pod vedením svých přátel si tak postupně vypracovává svůj vlastní styl.
Záhy se pak stává součástí sound systému Reverse DJs, který si rychle získal na severu Čech značnou popularitu a získává tím první zkušenosti s vystupováním na parties a v klubech v regionu. Brzy se jeho jméno objevuje na plakátech vedle jmen špiček světové a domácí techno scény, jako jsou Sven Väth, Jeff Mills, DJ Rush, Luke Slater, Marco Bailey, Felipe, Slobodan, Jacek Sienkiewicz, Diana D´Ruz a Kaisersoze, Lucca nebo Agent.
DJ Spyro je v současnosti rezidentem techno seriálu Shotgun ale je také rezidentem kultovního libereckého klubu Liquid, kde produkuje svou rezidentní noc Dynamic Line.
Lukáš zaznamenal mimo jiné také významný úspěch v prestižní soutěži TWM Centra, když ji v roce 2002 vyhrál.
Letos DJ Spyro vystoupil na dvou největších domácích open air festivalech Creamfields a Summer of Love! Navíc vystoupí na listopadové monstr party s TIËSTEM, kde zahraje společný set s domácí Djskou jedničkou Djane LUCCA.
V součastnosti je již se DJ Spyro součástí prestižního bookingu agentury JPA Group, která má na svém kontě pořádání největších domácích tanečních festivalů Creamfields a dalších úspěšných klubových nocí a in-door festivalů. Zařadil se tak po bok domácí taneční špičky Michaela Buriana, Orbitha, Kaisersozeho, Trávy a DJe Loutky.
FULL-ON, PARTY NAPLNO!
V Praze se Chris Liberator a D.A.V.E. the Drummer představí ve společném setu, který je poněkud těžké zařadit. Bude na pomezí Djského vystoupení a live actu. Pánové si nechali na Full-On party přichystat velké množství techniky a zaručeně předvedou techno jízdu, na kterou Praha bude dlouho vzpomínat!
Proto jistě nebude na škodu pány trochu blíže představit domácím milovníkům techna.
CHRIS LIBERATOR / UK
Moje holka na mě kříčí... a má proč. Občas se vratím z hraní bez honoráře a ona se rozčílí. A já jí říkám: „Nemohl jsem si od nich vzít peníze, byli to takoví milí lidé.“ – Chris Liberator
Tak ho znají mnozí; člověka, kterému na hudbě jako takové záleží víc, než na penězích nebo osobní slávě. A přesto, nebo právě proto, patří Chris Liberator mezi nejdůležitější a nejvýraznější osobnosti ostrovní taneční scény. Byli to pravě Chris a ostatní Liberator DJs, kteří nastartovali londýnskou techno scénu a pomohli jí, aby se stala hnacím motorem celé britské rave éry.
Chris vyrostl na punku, což je ostatně stále poznat z jeho produkce a setů. Po tom, co prošel několika punkovými a rockovými kapelami, se začal na přelomu 80. a 90. let více zajímat o taneční hudbu. V té době se také seznámil s Julianem a později s Aaronem a spolu obráželi rave parties. Aaron začal pořádat akce, kde se na jedné stagy hrál rock a na další techno. Neměli DJe, hudba se pouštěla z magnetofonových pásek, ale to se mělo záhy změnit. Jednoho večera se objevil Aaron i s gramofony a zrodila se příští legenda – The Liberator DJs.
Vlna rave parties, která zachvátila celou Anglii umožnila Chrisovi uskutečnit jeho plány a ideje. V roce 1993 založil společně s ostatními Liberatory label Stay Up Forever, který je dodnes aktivní a vydávali na něm opravdový techno hardcore. Postupně se jejich produkce odklonila od přísně trvdé linie a vznikl jejich label Cluster, který byl zaměřen na moderní techno sound. K němu se přidaly další labely jejich přátel, na nichž se jejich tvorba pravidelně objevovala: Routemaster, Smitten, 4x4, Hydraux, RAW a Powertools.
Původní acid techno se časem vyvinulo do mnoha jiných forem, ale základ zůstal, tribal s ostrými beaty. Chris Liberator je mnohými považován za emisara pravého acid techna. Sám se snaží bořit svou auru slavného DJe, ačkoliv jím bez jakýchkoliv pochybností je. Není spokojen s tím, že jsou dnes DJs oslavováni jako rockové hvězdy, což sebou přinesla druhá polovina 90. let.
V současnosti vlastní Chris několik vlastních labelů jako: Maximum Minimum, Yolk, Double 7, které zahrnují široké spektrum taneční muziky od funky techna po breakbeat. Připravuje house label společně s D.A.V.E. the DRUMMER a pokud zrovna nevystupuje jako DJ, naplno se jim věnuje.
Chris Liberator je prostě prostě taková jiná hvězda. Po jeho boku si zahráli snad všichni známí techno DJs včetně Carla Coxe nebo Jeffa Millse. A ano, není to překlep, říkáme po jeho boku, protože ačkoliv odmítá komerční slávu, je ve srovnání s nimi přinejmenším stejnou osobností.
DAVE THE DRUMMER / UK
Skvělý DJ a producetský čaroděj D.A.V.E. the DRUMMER není na taneční scéně žádným nováčkem. Jen za posledních 5 let se představil doslova po celém světě. Kdybychom měli jmenovat jen několik zemí, pak v Brazílii, Austrálii, USA, Kanadě, Itálii, Španělsku a mnoha dalších. Doma v Londýně se pak pravidelně objevuje na line-upech vyhlášených klubů jako jsou The End, Ultimate Bass nebo The Mass, ale nejčastěji ho zastihnete na noci Antiworld v klubu SE1, kde si zahrál po boku dalších hvězd jako jsou Ritchie Hawtin, Marco Carola, Dave Angel, Thomas Krome a mnoha dalších.
Dave stál u samého zrodu londýnské techno scény, kterou pomáhal formovat s jiným legendárním projektem – The Liberator DJs. Časem se ale jeho produkce začala směřovat od prvotního acid techna k přístupnějším polohám, což se nejvíce odráží v produkci na jeho vlastním labelu Hydraulix a nově také na labelu Apex.
Hydraulix byl skvěle přijat respektovanými DJs napříč žánry a brzy po svém vzniku se stal základnou pro typický londýnský undergroundový sound. Hned první release na tomto labelu byl licencován pro kompilaci Carla Coxe pro frankfurtský klub U60311, použili ho ale také Stanny Frannsen nebo Pounding Grooves.
D.A.V.E.ovi ranné producentské počiny se objevovali zejména na londýnských labelech S.U.F, Cluster, Routemaster, 4x4 a Smitten, ale od té doby se jeho tvorba objevila na mnoha dalších labelech včetně Primate (speciální 10" s Michaelem Burkatem) nebo Chris Liebing CLR (společně s Pounding Grooves). Na labelu Fine Audio Recordings vydával pod aliasem Strobe a jinady jako Henry Cullen.
Vedle DJingu a produkce je D.A.V.E. také vyhledávaným sound engineer a podílel se na mnoha počinech vyhlášených labelů jako Molecular, Eukatech, Eukahouse, Eukabreaks, God Made Me Hardcore, T.E.C a mnoha dalších.
V posledních letech mu byla také často věnovaná pozornost britských hudebních časopisů jako MixMag, DJMag nebo Ministry of Sound. D.A.V.E. se také dokázal 2x prosadit do DJMag Top100, když obsadil 72 pozici mezi všemi světovými DJs.
A pokud si chcete poslechnout sety obou těchnto vyhlášených DJs, pak odkazy naleznete na webových stránkách www.full-on.cz.
FULL-ON, PARTY NAPLNO!
James Ruskin / Blueprint Records
...vyrostl v Londýně a New Miltonu v hrabství Hampshire. Již v mládí ho chytla vlna hip-hopu, který slýchával na Tim Westwood Radio, ale také „původního“ electra, které bylo v té době v Anglii na vzestupu. Po tom, co se do progresivních britských klubů začaly šířit techno a house music, James jasně rozpoznal, že to je právě ten styl, na který čekal. Inspirován těmito novými rytmy se James vydal na cestu DJingu. Brzy se také jako DJ prosadil a získal hraní v několika klubech. V roce 1994 se přestěhoval společně s Richardem Polsonem do Londýna, kde začali společně vybavovat své studio. Protože si byli vědomi skutečnosti, že teprve hledají svůj vlastní sound, vydávají své první EP na labelu Guity Records pod jménem „Void“. V roce 1996 již jejich styl nabral konkrétní obrysy a rozhodli se proto vydat v květnu své další EP „First Contact“ a to již na vlatním labelu, který pojmenovali Blueprint Records.
Zásadní setkání s Oliverem Ho během příprav labelu Blueprint ovlivnilo další vývoj labelu. Oliver zde vydal několik dalších EPs a také své první album „Sentience“. Richard poté v roce 1998 opustil Blueprint, aby se mohl naplno věnovat svému novému projektu „Surface“, ale spolupráce s Jamesem nikdy neskončila a dodnes mají na sebe silné vazby. V roce 1998 také James Ruskin vydal své první album na vlastním labelu pod názvem „Further Design“. Následovala další dvě alba vydaná na legendárním labelu Tresor: Point2 (2000) a „Into submission“ (2001). Ta mu zajistila natrvalo místo jednoho z nejpřednějších světových techno producentů.
V nedávné době James představil svůj další label „Coda“, který otevřel také dalším techno producentům, a to jak již osvědčeným matadorům, tak nováčkům. Mezi umělci, kteří se již stačili na tomto labelu prezentovat najdeme jména jako The 65D Mavericks, Marc Broom, Oscar Mulero, Hiroaki Iizuka, Co Hiyama a samozřejmě James Ruskin.
Vedle vlastní produkce je ale James Ruskin také vyhledávaným remixérem a jeho služby vyhledali další techno stars jako Dave Clarke, Marco Bailey, Oliver Ho, Claude Young či 65D Mavericks.
Jméno Jamese Ruskina je dnes zárukou nejvyšší kvality a James patří mezi nejvytíženější britské techno DJe. Představil se prakticky po celé Evropě a to jak v nejvyhlášenějších klubech jako La Real, U60311 nebo Tresor, ale je také pravidelným hostem největších tanečních parties a festivalů. Vedle Evropy ho z jeho vystoupení znají prakticky po celém světě. Vystoupil již v USA, Japonsku, Jižní Americe či Austrálii.
The 65D Mavericks / Surface
The 65d Mavericks je projekt tvořený vysoce uznávaným Richardem Polsonem (zakladatel Surface Records a spoluzakladatel Blueprint Records) a Nickem Duntonem, producentem, který pracoval v posledním desetiletí na množství projektů pro různé undergroundové scény a mimo jiné také zakladatelem inovativní značky Ebullition.
Potkali se na výstavě v devadesátých letech v ICA v Londýně. Po výměně svých různících se názorů na styly moderní hudby se rozhodli spolu občas spolupracovat na rozličných projektech. Tyto občasné spolupráce se staly postupem času základem pro profesionálně vystupující team a od té doby 65d Mavericks nahráli a vydali množství nahrávek. (viz přiložená diskografie).
Richard Polson jednou prohlásil “The 65d mavericks nebyli nikdy o penězích nebo přizpůsobování se, ale o vyjadřování něčeho, co dosud vyjádřeno nebylo, o hudbě pro duši i pro taneční parket” a pokud se podíváme na některý z jejich nejnovějších projektů, například nadcházející dvouvydání v Blueprint Records, vůbec se nemýlil. Hudba The 65d Mavericks je náročná, ale nechte je hrát v klubovém prostředí a začnou lítat jiskry! Během nedávného vystoupení na Milkweg v Amsterdamu nadchli návštěvníky natolik, že je dav ani nastupující DJ nechtěli pustit z podia!
The 65d mavericks si zakládají na tom, že je každé jejich vystoupení svým způsobem originální a “šité na míru” místu, kde hrají. Pokud akci nenavštívíte, už je nikdy neuvidíte hrát stejně! Posluchači tak vždy slyší novou hudbu s občasným přidáním jejich klasické tvorby z let, kdy začínali. Dvojice je pro svou nekompromisní filosofii a vysokou kvalitu nahrávek velmi uznávanou v kruzích techno DJů a producentů. To vysvětluje, proč je jejich nový material vydávaný pod The 65d Mavericks pod značkami jako jsou Tresor, Surface, Lost/Cosmic, Blueprint, Theory, Infrastructure, Exist, Deta a Ebullition, a seznam pokračuje…
Kupující veřejnost neustále matou vydáváním svých nahrávek pod různými jmény na různých scénách, ale jak řekli v jednom ze svých posledních interview “Pokud se jednou necháte zaškatulkovat, už se z toho nedostanete”. Skutečnost, že omezili počet svých vystoupení na pouhých 10 ročně, jim přidává na tajemnosti. Pokud budete mít štěstí vidět je živě, určitě to bude zážitek, na který nezapomenete.
James Ruskin & The 65D Mavericks live
Na party Full-on vystoupí James Ruskin a The 65D Mavericks ve speciálním společném 2hodinovém setu. Jedná se o světovou premiéru a James přislíbil nezapomenutelný zážitek. Pokud se ale již nyní nemůžete jejich vystoupení dočkat, můžete si zatím poslechnout alespoň solo sety Jamese Ruskina a 65D Mavericks. Oboje naleznete na stránkách www.full-on.cz v sekci Downloads.
Full-on, party naplno!
1. Techno v Praze
Techno se v Praze tak často nehraje, abyste si ho měli nechat ujít. A navíc tentokrát to bude opravdu špičková kvalita! Ani ráno Vás nebudeme rychle z haly vyhánět, můžete se s námi bavit až do 12:00.
2. Line-up
Line-up plný hvězd, ale také plný překvapení. Poprvé se představí vynikající DJ James Ruskin ve společném setu s projektem The 65D Maverics, britská tech-houseová hvězda Justin Robertson vystoupí ve speciálním techno setu, který si připravil na žádost jiné ostrovní taneční legendy- DJ Chris Liberatora. Ten se naopak představí ve společném setu s D.A.V.E. The Drummerem, který patří společně s Chrisem k zakladatelům britské techno scény. Domácí barvy bude hájit DJ Spyro, od kterého jsme zatím slyšeli jen ty nejlepší sety. Takovou koncentraci techno hvězd Praha dlouho nezažila!!
3. Světla
Masivní světelný park, který se hned tak nevidí! A pokud víte něco o světlech, pak můžete počítat s námi... Uvidíte: 8x Golden Scan (každý 1200W), 12x Highend Intellabeam 700HX (700W), 20x Martin Mac 500 (575W), 4x bílý strobe (1500W), 4x barevný strobe (3000W), 6x4 BAR PAR 64 (celkem 24000W), 4x UV Cannon (400W), 4 Highend Emulator (simulace laseru) (2000W), 4x Blinder (3000W). Síla je vždy uvedena za kus, kolik to dělá dohromady si můžete spočítat... To vše bude namontováno na šesti 5metrových věžích o základně 3x3 metry.
4. Zvuk
Ostrý a kvalitní zvuk značky Noise Control Audio bude mít dohromady sílu 80kW. Speciální koncepce celého aparátu zajistí minimální zkreslení zvukového výstupu a jeho rovnorměrné rozložení do prostoru.
5. Laser
Jistě jste si všimli, že mnoho promotérů uvádí jako super silné lasery zařízení mezi 10-16W. Zapomeňte na hračky pro děti, tady budou dva 60W lasery, které díky unikátní konstrukci ještě 2násobně zvyšují optický výkon. Tohle budou hvězdé války!
6. Performance
Tohle bude naše překvapení!
7. Dekorace
Každá party se pyšní speciálními dekoracemi. Naše dovezeme z Holandska. Jsou od předních výrobců těchto zařízení a již nyní vám můžeme prozradit, že jsou prosvícené zevnitř a pro jejich velikost je jistě nepřehlédnete. Mimo jiné zde bude 6 metrový pohyblivý robot.
8. Projekce
Obří plátna budou umístěná na speciální kontrukci, která jimi bude během projekce otáčet nad hlavami návštěvníků. Projekce bude také přenášet obraz z několika statických a mobilních kamer. Projekce budou zajišťovat špičkový VJs z Holandska.
9. Zázemí
Samozřejmostí budou bohatě zásobené bary se širokou nabídkou sortimentu alkoholických a nealkoholických nápojů. Chybět nebude ani jídlo. Profesionální šatna, kde se nebudete muset bát o své svršky a batohy. Na vše bude dohlížet zkušená ochranka, která se postará o Vaši bezpečnost a v místě budou i profesionální záchranáři, kteří budou bdít nad Vaším zdravím.
10. Skvělá zábava
Tady budeme počítat také s Vaší pomocí. Věříme, že i Vy se postaráte o skvělou atmosféru a budete se Naplno bavit celou noc.
Sledujte dál novinky kolem party Full-On, postupně Vám přineseme také obrazovou dokumentaci ke každéme z bodů...
Full-On, party naplno!
Vedle klasických předprodejů vstupenky zakoupíte také on-line na www.ticketstream.cz, kde si můžete vstupenky objednat jako E-Tickets, zaplatit za ně on-line a vytisknout si je doma.
Vstupenky můžete také již během tohoto týdne zakoupit na serveru shop.techno.cz, kde vám je zašlou na dobírku.
Aktuální cena vstupenek je 280 Kč + distribuční poplatky. Tato cena platí pro prvních 1000 ks vstupenek. Poté se cena zvyšuje na 320 Kč + servisní poplatky. O změnách cen vás budeme vždy včas informovat.
Full-On, party naplno!
Dle původního plánu měli ve společném live setu vystoupit JAMES RUSKIN a KARL O’CONNOR aka REGIS, ale kvůli jiným závazkům z REGISovi strany si budete na toto vystoupení ještě chvíli počkat. JAMES RUSKIN nicméně přišel s jiným, neméně skvělým nápadem a připraví pro Prahu společné vystoupení s The 65D MAVERICKS!
Svou účast také potvrdil vynikající britský DJs a producent JUSTIN ROBERTSON, který je u nás známý díky svým vystoupením v klubu Roxy na parties BUGGET OUT! JUSTIN ROBERTSON se ale tentokrát představí v jiné rovině a připraví si speciální techno set, na který se dle svých slov nesmírně těší!
Další lahůdkou pro techno příznivce bude společné vystoupení 2 guru ostrovní techno scény. CHRIS LIBERATOR vystoupí ve společném DJském back2back setu s D.A.V.E the DRUMMER. Představí zde techno v úplně jiné poloze, než na jakou jsme u běžných domácích parties zvyklí. Ostré acid techno se bude podávat z masivního set upu techniky, který si pánové nechají připravit a který zahrnuje 5x Technics 1200, 2 Pioneer CDJ 1000, 2x mix pult, drum machine, Final Scratch a speciální efektor.
Jediným zástupcem domácí scény bude DJ SPYRO, mladý severočeský DJ u kterého jsme ocenili jeho kvality, které ho již dnes řadí mezi nejlepší techno DJe u ČR a bez pochyb z něj udělají jeden z nejlepších vývozních artiklů domácí taneční scény.
Dalšími zahraničními hosty budou DJs DARREN CROWLEY a SUNNY, kteří se postarají o ten správný rozjezd celého večera, naopak ostrý závěr se odehraje v režiji DJs C-CILE, JOOST G & JULIE DELORME.
Celkem Vás čeká 16 hodin té nejlepší techno muziky!