MĹŻĹľeme je milovat, mĹŻĹľeme je nenávidÄ›t, ale to je tak asi jedinĂ©, co se s tĂm dá dÄ›lat. MálokterĂ˝ domácĂ hudebnĂ projekt vzbudil za poslednĂ dva roky tolik emocĂ, jako ÄŚokovoko. UĹľ jen samotnĂ˝ název je dechberoucĂ, navĂc pro zarytĂ© puritány a moralisty znĂ trochu vĂc pĹ™es čáru. Ale co uĹľ, kaĹľdej ho máme.
Ona vĹŻbec syrová poetika vysokoškolaÄŤky AdĂ©ly a sociálnĂ pracovnice Zuzany pĹ™inášà mĂsty aĹľ perverznĂ sladÄ›nĂ provokace, recese, absurdity a dnes uĹľ i vyhlášenĂ˝ch taneÄŤnĂch kreacĂ v hadrech ze sekáče, kterĂ© celĂ© improvizovanÄ› vypadajĂcĂ choreografii dodávajĂ ten správnÄ› ujetĂ˝ šmrnc. To vše s patĹ™iÄŤnou dávkou nadsázky a (sebe)ironie.
DopĹ™ejme si tedy letošnĂ poslednĂ praĹľskou zastávku AdĂ©ly a Zuzany, dvou lehce zvrhlĂ˝ch dĂvek s originálnĂm jihomoravskĂ˝m pĹ™Ăzvukem na kĹ™Ădlech slam poetry a za doprovodu „Hudby“.