Recenze vinylů od Sunshine Crew

Sunshine Crew pro vás připravili další recenzi tří vinylů z jejich record shopu...

Hipp-e - Usless EP (Rique)

Americký producent a dj je tu opět se svým dalším počinem, tentokrát na japonském labeu Rique. Na této desce nalezneme skladbu Usless ve dvou verzích Main Mix a kratší dubovou verzi Short Edit Mix. Skladby jsou si hodně podobné a mají klasický zvuk desek ala H-Foundation v trochu klidnějším tempu. Nalezneme zde také malý bonus v podobě tracku s názvem Electrips, který už není tak výrazný jako Usless. Toto EP doporučuji všem deep house DJs a příznivcům opravdu kvalitní taneční hudby.

Wekan - Skid (Style Of Eye remix) (Tiny Sticks)

Tak a opět tu máme zcela nový label s názvem Tiny Sticks.
První počin na této desce patří electro partě Wekan, která pluje ve vodách house, electro a acid. Originál zní podobně jako starší materiál od partičky Soul Mekanik. Oproti tomu na druhé straně nalezneme jejich Alternative Mix, který se podobá dost originálu. Nejzajímavější je zcela určitě remix od party Style Of Eye, která na sebe upozornila deskou Run Things na labelu Classic Recordings. Tento remix výborně graduje a má skvělou energickou rytmiku pro taneční parket. O projektu Style Of Eye uslyšíte ještě hodně. Doporučují 4 z 5 house DJsJ

Greenskeepers - Man In The House (Rmx) (Om)

Na americkém deep house vydavatelství Om vyšel další počin, tentokrát od party Greenskeepers a jejich počin Man In The House. Na desce naleznete originál, který je spíše radio verze a na taneční parket není tolik dělaná. O remixy se postarali Land Shark, DJ Fluid a Pepe Bradock. Všechny remixy jsou zajímavé a najdou si umístění jak na nějaké klidnější party, tak i na větší taneční party. Nejzajímavější remix je od producenta DJ Fluid, který má skvělou rytmiku se skvěle zapadajícím Hamplem hlasu muže z originál verze. Více info naleznete na www.omrecords.com.