Hudební recenze: Rumenige, DJ Boss, Christian Wünsch, Takaaki Itoh - "Palicavonzvreca 09"

Hodně vody uteklo v Dunaji od doby, kdy naposledy vinylová Palica vyletěla z vreca a způsobila řádný rozruch na scéně, ostatně jak je jejím dobrým zvykem. Trochu nečekaně a ze zálohy právě na shopy přiletěla "Devítka" a tluče jako zamlada! Sestava je víceméně klasická, což je v tomto případě spíš záruka kvality.

A stranu otevírá DJ Toky aka Rumenige skladbou "Samadhi" a zlomenou rytmikou, která dynamicky kope do prostoru a atmosféru dokreslují hluboká echa. Na úvod vynikajicí track a funkční DJ tool. Nebyla by to Palicavonzvreca, aby chyběl DJ Boss. Jeho "PJ7" už regulerně tepe v 4/4 taktu a pekelně tlačí atmosféru směrem nahoru. Celý track je prošpikovaný chytlavým motivem, který se vám okamžitě dostane pod kůži. Skladbě nechybí dynamika a energie. Béčko obsadili zdomácnělí Christian Wünsch a Takaaki Itoh.

Při poslechu hypnotické "Quantum Tunneling" ze španělské technodílny si vybavím ty nejlepší tracky vydané u Tsunami Records. Skladba se razantně valí vpřed a rozlomená rytmika demoluje vše, co se jí postaví do cesty. A to nejlepší nakonec? Něco na tom bude. Japonský dravec Takaaki Itoh dodal "Pot2". Je vám ten název povědomý? "Pot2" je o šestnáct let mladší dvojče "Pot" z první Palicavonzvreca vydané v roce 2000. Na první poslech jsou k nerozeznání, jen mladší z dvojčat v půlce zahalí mohutná melodická halucinace, kterou několikrát proříznou jen ostré perkuse vystupující z mohutné hradby beatů. "Pot2" je hodně masivní track a neskousne ho každý.

Slovenská minikompilačka producentů okolo legendárního bratislavského U.Clubu tedy nezklamala a nová Palica rozhodně silně zafunguje všude tam, kam doletí. Ještě doplním, že "PVC9" kompletně masteroval a lehce editoval Loktibrada, takže se můžete těšit na vskutku masivní slovenský zvuk!

Vinyl zakoupíte například zde:

daho